geek music

فکر نکنم توضیحات زیادی بخواد راستش قضیه از این قرار بود که این جانب یکی از طرفداران رادیو گیک شدم و دیدم آهنگ های خیلی قشنگی مابین این برنامه پخش می شه و از جادی خواستم که یه منبع خوب بهم معرفی کنه که بتونم این موزیک ها رو دانلود کنم اما خوب همچین منبعی وجود نداشت و من تصمیم گرفتم به جایی که صبر کنم خودم شروع به کار کنم و یه منبعی درست کنم و تا جایی که می تونم این آهنگ ها رو اینجا بزارم(البته خوم سرچ می زدم بعضی آهنگ ها رو دانلود می کردم گفتم یه منبعی باشه که همه بتونن استفاده کنن ازش بهتر) ...
البته این کار بدون کمک شما خیلی سخت می تونه باشه ...
پس شمام اگه موزیکی دارین که در شماره های رادیو گیگ به کار رفته برای من به آدرس ایمیل
zeoses+geek@gmail.com
بفرستید

آخرین مطالب
پیوندها

شماره ی 57

پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۳۷ ب.ظ
این شماره خیلی کم آهنگ داشت یک برای شروع و یک برای انتها(چون من از نرم افرار برای تشخیص موزیک بین استفاده می کنم برداشتم این بود شاید الگوریتم یا همون روش کارم اشتباه باشه) اگه غیر اینه به من اطلاع بدین
ابتدا:


انتها


دریافت
حجم: 10.7 مگابایت



  • مهدی .م

رادیو گیگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی