geek music

فکر نکنم توضیحات زیادی بخواد راستش قضیه از این قرار بود که این جانب یکی از طرفداران رادیو گیک شدم و دیدم آهنگ های خیلی قشنگی مابین این برنامه پخش می شه و از جادی خواستم که یه منبع خوب بهم معرفی کنه که بتونم این موزیک ها رو دانلود کنم اما خوب همچین منبعی وجود نداشت و من تصمیم گرفتم به جایی که صبر کنم خودم شروع به کار کنم و یه منبعی درست کنم و تا جایی که می تونم این آهنگ ها رو اینجا بزارم(البته خوم سرچ می زدم بعضی آهنگ ها رو دانلود می کردم گفتم یه منبعی باشه که همه بتونن استفاده کنن ازش بهتر) ...
البته این کار بدون کمک شما خیلی سخت می تونه باشه ...
پس شمام اگه موزیکی دارین که در شماره های رادیو گیگ به کار رفته برای من به آدرس ایمیل
zeoses+geek@gmail.com
بفرستید

آخرین مطالب
پیوندها

21 تا 25

يكشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳ ب.ظ

سلام با یه تاخیر طولانی دارم باز این وبلاگ رو بروزمی کنم ممنونم از جادی که فک کنم از شماره 61 بود که قول داد آهنگ ها رو  بنویسه و کار رو یه کمی راحت تر کار من و با این تفاسیر من تا رادیو گیگ شماره ی 60(که البته این یه شماره  قرار گرفته ) مهمون شمام..:)

و اما شماره ی بیست بک

باز مشکل آهنگ خارجی:(

 

آهنگ تولد از اندی

 

و آهنگ آخر این شماره آهنگ مدرسه ی راک هست

 


دریافت

22

 اسمم داره یادم میره از شادمهر عقیلی

 
آهنگ شاپرک از شهرام شب پره
 
 
رقص شاپرک
 
 
آهنگ اندی چشم های ناز
 
 
شماره ی 23
 
آهنگ نا مهربونی از مرتضی احمدی 
 
 
آهنگ بیا بیا از اندی
 
افزودن تصویر از فضای اختصاصی
و آهنگ آخر شماره ی 23 یک آهنگ خارجیه
 
 
شماره ی 24
یه آهنگ خارجی که از دست می دیمش
 
و آهنگ آخر 
می دونم که بر می گرده
 
 
شماره ی 25
 
 
آمریکا آمریکا مرگ به نیرنگ تو :)
 
 
رنگ از سینا حجازی
 
 
آهنگ عروس
 
تنها شدم که هیچ نپرسم نشان کس
تنها شدم که هیچ نگیرم سراغ خویش 
یه آنگ کوتای میان رادیویی
 

دریافت
 
و آهنگ آخر یه آهنگ قشنک که اینم مصل آهنگ قبل نمی دونم از کیه ولی خیلی عالیه بشنوسد و لذت ببرین
 


دریافت

شاد و موفق باشد

نظرات  (۱)

  • علی حسین زاده
  • کار خوبیه. ادامه بده لطفا
    پاسخ:
    خودمم می خوام ادامه بدم ولی درگیر چند تا مسئله هستم ولی تا 60 رو حتما می زارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی